How ماگ حرارتی can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

کتاب، لوازم تحریر و هنر لوازم تحریر آلات موسیقی گیتار

قیمت لیوان حرارتی یا قیمت ماگ جادویی به عوامل مختلفی مانند جنس، کیفیت، کارایی، طرح، مدل، اندازه و ابعاد آن بستگی دارد و ممکن است انواع ماگ حرارتی قیمت‌های متفاوتی داشته باشد.

ماگ های حرارتی نمونه ای از ماگ های سرامیکی هستند که سطح خارجی آنها به جوهری خاص آغشته می شود که با ریختن آب جوش در آن به تدریج رنگ بدنه ی آن تغییر کرده و یا طرح روی لیوان نمایان می شود و از آن به عنوان ماگ جادویی نیز نام برده می شود که می توان عکس های خانوادگی و شخصی را نیز بر روی بدنه ی آنها چاپ نمود.

شیشه ای: شفاف، ظریف، قابلیت مشاهده محتویات، شکننده تر، مناسب نوشیدنی های سرد

این نوع ماگ ها از جنس و طرح های مختلفی از جمله چینی، چوبی، پلاستیکی و سرامیکی ساخته می شود. این نوع ماگ ها به دلیل وجود طرح های جذاب و متنوع بسیار پر طرفدار می باشد.

ماگ سرامیکی گرمای بیشتری را نسبت به بلور و شیشه نگه می دارد این مزیت در هنگام پذیرایی با قهوه که گرم بودن آن بسیار مهم است مزیت مهمی محسوب می شود.

همانطور که عنوان کردیم قیمت ماگ های حرارتی برای تبلیغات، بیشتر از ماگ های سفید رنگ ساده می باشند. زیرا که این دسته از ماگ های منحصر به فرد جادویی توسط پرینتر های خاص و در دمای بسیار بالایی معادل ۲۰۰ درجه سانتی گراد تولید خواهند شد و با توجه به تلاش فراوانی که برای تولید این نوع ماگ ها صورت می گیرد، مسلماً قیمتشان نیز بسیار بیشتر می باشد.

از نظر راهنمایی قبل از خرید پشتیبانی بی نظیر بود یعنی این مورد رو بیشتر از همه دوست داشتم واقعا پشتیبانی صبور و خوبی دارن مجموعه ی ونوس مارکت

یکی دیگه از انواع ماگ حرارتی، ماگ جادویی در دار هستش. خب خود لیوان حرارتی که نوشیدنی رو گرم نگه می‌داره و با یه در هم این حفاظت از گرما بیش‌تر میشه و می‌تونین با گذاشتن در ماگ جادویی، راحت به رانندگی‌تون ادامه بدین یا به کاراتون برسین.

برچسب ها هدایای تبلیغاتی تکی یا تعداد کم عنوان سفارش جنس مصرفی

با توجه به اینکه از ماگ ها می توان برای هدیه نیز استفاده نمود، امروزه تنوع چشمگیری در تولید آن ها به چشم می خورد.

نوعی از ماگ های سرامیکی یا ??????? ????? سنگی با طرح ها و یا شکل های مکمل که در کنار هم کامل شده و معنا پیدا می کنند و یا دارای متن های عاشقانه ای هستند که مناسب زوج ها و دوستانی صمیمی و هدیه ای جذاب و خاص برای روز عشق (ولنتاین)، کادوی تولد ، سالگرد ازدواج و ... می باشد.

ماگ استیل یک ماگ فوق العاده مناسب برای کسانی که اهل مسافرت و کمپین هستند، می باشند. ماگ های استیلی برای نوشیدنی های داغ یا سرد طراحی شده اند؛ زیرا ماگ های استیلی قابلیت نگهداشتن دمای مایع سرد یا داغ درون ماگ را دارند.

البته همانطور که از نام لیوان حرارتی پیداست بیشتر برای خوردن نوشیدنی های گرم استفاده میشود چرا که با گرما طرح اصلی‌اش را نشان می دهد.

Report this wiki page